[Csaladtortenet 2] Hämerling/Hammerling Jente anyja

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Ápr. 6., P, 22:42:55 CEST

Kedves Tamás!
Köszönöm, sokat segítettél! A Jentéből (és pl. a vőlegényt örökbefogadó
Österreicher Lipót) nevéből számomra is úgy tűnt, hogy zsidó családról van
szó (akik katolicizáltak), és a lengyel szálat is valószínűsítettem, de a
Dwoire/Deborah-ig nem jutottam el. És igazad van a két anyakönyvvezető
dekódolási feladatát illetően, bár Ragályi legalább meg tudhatta kérdezni a
menyasszonyt...
Mindezek alapján a halott anyja neve rovatba Dwoire-t fogok írni (merthogy
épp ezt a halotti anyakönyvet indexálom, és csak ezért néztem meg a
házassági anyakönyvet is).
Üdv,
Anna