[Csaladtortenet 2] Hämerling/Hammerling Jente anyja

Tamas DEAK tamas at deakt.hu
2018. Ápr. 7., Szo, 09:33:11 CEST

Hát, ha odaállt szegény Ragályi elé (vajon ezzel a névvel rokona az
operatőrnek? szinte kizárt hogy nem) egy lengyelül meg egy jiddisül
beszélő emberke, én azt is nagy tettnek érzem, hogy szabályosan
összeadta őket :)
Weglarz leszármazók vannak, pl. Arcanum szerint a tb önkormányzatok
vezetője volt Weglarz Péter.
Skole anyakönyvei fenn vannak a neten, csak limitációval, nem tudom hogy
az FS Tools megnyitja-e (nincs windowzom, sajna nem tudom kipróbálni)