[Csaladtortenet 2] Thanhoffer

Szűcs László Szucs.Laszlo at posta.hu
2018. Ápr. 7., Szo, 15:54:44 CEST

T.Lista!
Köszönöm mindenkinek a sok segítséget amit kaptam.
Felveszem Zircet is a kutatandó listámra.
A család 1750 körül Ozorán élt, utána T. József lett a pápai prefektus. Eddig a Pápa Veszprém vonal volt ismert de így Zirc is bekapcsolódik.

Üdv
Laci

Mai témák:

   1. Thanhoffer (Szűcs László)
   2. Re: Status Animarum (András Töreky)
   3. Re: Thanhoffer (Beus)
   4. Re: Thanhoffer (Julia Szent-Gyorgyi)
   5. Re: Thanhoffer (Czellecz Zoltán)
   6. Re: Status Animarum (Beus)
   7. Alistáli Laky család (Stverteczky András)
   8. Re: Status Animarum (Babcsányi István)
   9. Re: Alistáli Laky család (Balázs Szakonyi)
  10. Re: Status Animarum (Anna Gősiné Greguss)
  11. Re:  Hämerling/Hammerling Jente anyja (Tamás Deák)
  12. Re:  Hämerling/Hammerling Jente anyja (Anna Gősiné Greguss)
  13. Re:  Hämerling/Hammerling Jente anyja (Tamas DEAK)

Message: 1