[Csaladtortenet 2] [MACSE: 17438] Hunyadytól / Skultéty, Krivácsy családok

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Ápr. 15., V, 11:11:22 CEST

Kedves Laci, József és Skultéty-kutatók!
Egyik ükapám egyik ükszülei Jámborszky János olysaviczai görög katolikus
plébános és felesége Skultéty Anna voltak, akiknek (és négy gyerekének)
Mária Terézia 1751. november 22.én adományozott nemességet és címert, majd
1753. július 3.-án birtokot. Sajnos a felmenőikről nem tudok sokat, ezért
nagyon érdekelne a téma.
Üdv,
Anna