[Csaladtortenet 2] [MACSE: 17439] Hunyadytól / Skultéty, Krivácsy családok

Kövér Gáborné koverneildiko at hotmail.com
2018. Ápr. 15., V, 16:47:49 CEST

Kedves József és Skultéty-kutatók!

A férjem családjában keringett az a legenda, hogy Skultéty László (a világ legöregebb huszárja) a családjuk távoli rokona. A férjem nagyapja, Gyapjas János 1888.11.11-én született Abonyban. Az általam felkutatott legelső abonyi lakos Gyapjas István volt, aki 22 évesen házasodott 1790.01.11-én Abonyban Csizmadia Erzsébettel. Nem tudom, hogy hol született. Tehát ez a Gyapjas család volna rokona a Skultétyeknek, bár én nem találtam nyomát. Ha valaki mégis rátalálna a rokoni szálra, kérem értesítsen.

Köszönöm

Ildikó