[Csaladtortenet 2] [MACSE: 17439] Hunyadytól / Skultéty, Krivácsy családok

Sarolta Pater pater.sarolta at gmail.com
2018. Ápr. 15., V, 18:25:03 CEST

Kedves Skultéty kutatók!
   A szlovákiai Barsendréden  helytörténész ismerősömmel együtt kutattuk a
Bars megyei nemes családokat. A barsendrédi születésű galánthai Balogh
János Bars vm. követe, 48-as alezredes, alispán felesége Skultéthy
Nepomucena volt. Négy gyermekük születését ismerem 1820-1829 közti
időszakból.
Üdvözlettel: P. Benkovich Sarolta