[Csaladtortenet 2] nemesi címerek

Balázs Szakonyi szakonyi.balazs at gmail.com
2018. Ápr. 16., H, 15:30:30 CEST

Kedves Levelezőtársak!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy van-e valakinek egy tippje, hogy hol tudok
nemesi címereket keresni, akár könyvben, akár online? A Nyulásziné Straub
Éva: Öt évszázad címerei megvan nekem, de abban egy olyan család sincs
benne, ami érdekelne. A Magyarország címeres könyve  I. kötet (A-C)
rendkívül jó és fenn is van online, de látszólag nem létezik több kötete,
jól értem, hogy az abc-ből csak az első 3 betűhöz lett kiadva, és soha nem
jelent meg ennél több? Vennék antikváriumi könyvet is akár, csak találnék
valami olyat, ami széles körben taglalja a címereket. Engem nem a
legközismertebb családok címerei érdekelnek, hanem olyanok, mint  Csajághy,
Gyally, Szentkirájszabadjai Szőke, Szelle, Tolnay-Kiss, Tanos, Lázár de
Tarnócz, Gellért, Hellerhelyi Hénes, Vidi, Szily, Inothay, Sándor de
Sághfa, Nyikos, Balovics, stb. Tudom, hogy létezik ilyen, csak nem sikerült
rájönnöm, hogy mi a címe. Előre is nagyon köszönöm a segítséget!
Üdv,

Szakonyi Balázs