[Csaladtortenet 2] nemesi címerek

Balázs Szakonyi szakonyi.balazs at gmail.com
2018. Ápr. 16., H, 20:11:07 CEST

Kedves Levelezőtársak!

Előre is elnézést kérek a hozzá nem értőnek ható kérdésért, de tudja
valaki, hogy ez a hivatkozás mire vonatkozik és mit jelent? Nem értek
semmit a rövidítésből, és nem találtam magyarázatot:

Vö. Kősz. 382.; Csoma 571–2. (gen.)

Az alábbi családnál találtam, sajnos csak ennyit ír, pedig szívesen utána
néznék:

https://www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Kempelen-kempelen-bela-magyar-nemes-csaladok-1/10-kotet-12A65/szoke-szentkiralyszabadjai-13D32/?list=eyJmaWx0ZXJzIjogeyJNVSI6IFsiTkZPX0tPTllfS2VtcGVsZW5fMSJdfSwgInF1ZXJ5IjogImZvbnQifQ

Köszönöm szépen,
Üdv,

Szakonyai Balázs