[Csaladtortenet 2] kutatótársak

Zöld Mihály zold.mihaly at t-online.hu
2018. Ápr. 18., Sze, 07:25:13 CEST

Kedves Zsolt!

Köszönöm a segítő szándékot, de ezeken már túl vagyok. Éppen az a
problémám, hogy az idő előrehaladtával kifogytam a forrásokból, de még
az ötletekből is. Az egyházi anyakönyvek alapján eljutottam az 1700-as
évek elejéig, a levéltárak alapján a 1600-as évek elejéig. Innen nem
tudok továbblépni. Jártam Pesten, Debrecenben, Böszörményben és
Nyíregyházán, a református levéltárban, mindenhol találtam valamit.
Átnéztem a mormon adatbázist is, bár azt tapasztaltam, hogy sok minden
nincs benne, hibásan van benne vagy éppen nem ad fel adatot a szűrési
beállítások miatt.

Tulajdonképpen azt szeretném kideríteni, hogy a bihari Zöld-családoknak
van-e közük a székelyföldi Zöld-családokhoz. Ehhez keresnék támpontot
és/vagy nálam tájékozottabb kutatótársat.

Köszönettel: Zöld Mihály