[Csaladtortenet 2] Latin nyelv kiolvasás segítség kérés

Balázs Szakonyi szakonyi.balazs at gmail.com
2018. Ápr. 20., P, 12:48:47 CEST

Kedves Levelezőtársak!

Némileg már sikerült tovább bogoznom, de még mindig nem értem a nevek
kontextusát. Annyi, hogy arra már rájöttem, hogy a Madiensis és az
Ekeliensis az Nagymadi és Ekeli helységeket meghatározó szó" Pár további
szót is sikerült kibogozni, de sajnos még mindig nem értem. Az utolsó 4 név
talán tanúk, de nem vagyok meggyőződve. Prossal kiemeltem a halandzsa
szavakat, amiket nem tudtam kikövetkeztetni

"Nobilis ac Pastor N Madiensis Ladislaus Laky de Alistál desponsata fili
Vidna Cl. Dri defuncti Johannis Lukáts Pastor, Madiensis, Nobilis persona
Theresia Csorba deate defuncti Nobilis Dri possissoris Ekeliensis Ladislai
Csorba de Borsa in Filia post tertiam proclamationem copulari fun faternite
Ekelini. Testify perforis Nobilibus N. Steph. Laky Petr Györi Valentino
Laky de Alistál. Stephano Csorba "