[Csaladtortenet 2] cirill betűs kiolvasási segítség

Jutka papp.judit1 at gmail.com
2018. Ápr. 21., Szo, 17:32:34 CEST

Kedves Listatagok!

Hajdúdorogi kutatásaim során eljutottam egy cirill betűs részhez, magamtól
megpróbáltam boldogulni benne de elég nehéz mert nem tanultam oroszt.
Az alábbi képen a 129. sorszámú halálozási bejegyzés szerintem az amit
keresek de inkább nem írok semmit, nehogy rossz irányba befolyásoljam a
nálam tapasztaltabbakat.
Kérem akinek van gyakorlata írja meg nekem a bejegyzés fordítását.

Jó hétvégét!
Jutka

Ha nem látszana a csatolt kép, itt a link is:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSBK-9QP7?i=52&cat=413695