[Csaladtortenet 2] cirill betűs kiolvasási segítség

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2018. Ápr. 24., K, 18:06:48 CEST

Kedves  Jutka,
nem tudom, kaptál-e már megfejtést. Az én olvasatomban az alábbi a bejegyzés
(amit nem tudtam megfejteni, kérdőjellel pótlom):

fejléc: ??
129. sz.
1854. március 18. (halálozás dátuma)
Andrej Lugos(i) - az elhunyt neve
-felesége Anna Toft
Hajdú-Dorog 1249. sz. (gondolom, ez volt a címük)
férfi
54 éves
halál oka: pokolvar (érdekes, hogy ez magyarul szerepel..) - ez a lépfene
régies neve
Hajdú-Dorog, március 19 (temetés helye és ideje)
? (talán az utolsó kenet feladása, a poszlednij/utolsó/ szót véltem olvasni,
de bizonytalan vagyok benne)
talán az eltemető neve és beosztása (szotrudnik = munkatárs)
38 évet élt feleségével

Remélem, segít az információ.
üdv
Czellecz Zoltán