[Csaladtortenet 2] Hrestyák család!

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Ápr. 23., H, 18:34:40 CEST

Kedves Rudolf!
Megnéztem a jegyzeteimben.
1768-1780 között anyakönyvezték a születést és házasságot a katolikusoknál.
A halott bejegyzések vegyesen vannak a két felekezetnél. Ezt kérdeztem,
hogy benne van-e az őskeresőben.
1780.07.-1783.05. között hiányoznak az anyakönyvek. Lehet, hogy kiderül a
digitalizálás során, hogy hol anyakönyvezték a nyíregyháziakat.
Üdv: Ili