[Csaladtortenet 2] Hrestyák család!

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Ápr. 23., H, 17:36:56 CEST

Kedves Rudolf!
Hrncsjár név is szerepel a Pro Memoriában.
Sajnos az anyakönyveket kell végignézni. Az 1700-as években van pár év ami
hiányzik és nem tudni hol anyakönyveztek akkor. Továbbá a nyíregyházi római
katolikusoknál is volt az 1700-as években evangélikusok anyakönyvezése. Nem
tudom az benne van-e az Őskeresőben.
Üdv: Ili