[Csaladtortenet 2] Bánáti betelepítések

Kallos Zoltan pilotzolee at yahoo.com
2018. Ápr. 24., K, 20:01:37 CEST

Tisztelt hölgyeim és uraim
Egyik ősapám Kőszegen halt meg1791-ben. Ekkor 41 évesnek írták be, Fridericus Tipka néven. 1787-ben és 1789-ben, gyermekei születésekor Dipka a családneve. Amikor pár évvel korábban felveszik a kőszegi polgárok sorába, szintén így írják a nevét és megjegyzik, hogy a bánáti Lipovár helységből származik. Át is néztem Lippa kat.anyakönyveit és találtam 1744 végén egy Fridericus Dika születési bejegyzést. Se előtte, se utána 1724-1780 között hasonló nevű nem született, hazasodott vagy halt meg.Szerintem ő az én emberem. Valahol bánáti betelepítésekről névjegyzéket lehet-e találni?
Üdv, Zoli.

Sent from Yahoo Mail on Android