[Csaladtortenet 2] Ahnenblatt

Mukli Krisztián krisztianmukli at mukli.hu
2018. Ápr. 24., K, 20:59:15 CEST

Attól függ mit szeretnél menteni PDF-ben, grafikont, vagy szöveges
összesítőt, névjegyzéket, stb. Az Összesítők menü alatt válaszd ki a
menteni kívánt jelentést/grafikont, majd a megjelenő ablak alsó részén
keresd a Dokumentum opciók feliratú részen a Kimeneti formátum
beállítást, itt kell kiválasztani a PDF-et.

---
MUKLI KRISZTIÁN

_tel: +3630 347 4636_
_mail: krisztianmukli at mukli.hu_