[Csaladtortenet 2] kérdés

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2018. Ápr. 26., Cs, 18:25:02 CEST

Kedves Balázs!
A baranyai adatbázisban Hirdről ennyi van:

Hird 1732 előtt Hosszúhetény, 1732-1801-ig Pécsvárad fíliája, azóta önálló
pl. Akv.: 1758-ig Pécsvárad, azóta helyben. F.: 1922-ig Vasas, 1971-től
Martonfa. 1990-től Pécs-Vasas látja el!

Talán mára Hird már Pécs-Gyárvárosi pl. fíliája (ezt nem tudom biztosra).

Az egésszel csak annyit akartam, hogy a kimaradt anyakönyvek adatai esetleg
nevezett települések egyikén lehetnek?
Nem tudom, csak mint halovány remény .... ???
[egyébként szerintem a pécsi egyházmegyei levéltáros készséggel válaszol,
ha rákérdezel e-mailben, hogy mit tud a hirdi anyakönyvekről!]

üdv:
gy.