[Csaladtortenet 2] kérdés

Balázs Szakonyi szakonyi.balazs at gmail.com
2018. Ápr. 26., Cs, 21:07:35 CEST

Kedves Anna és György!

Köszönöm a segítséget, megnéztem mindent, de sajnos nem találtam meg.
Joannes Vingenfeld és Barbara Kasza házasságát vagy születését próbáltam
kideríteni, az első gyerekük, akiről tudok 1820-ban született Hirden.
Sajnos se a pécsváradiban, se a hirdiben nem leltem őket, a házasságot 1821
előtt kerestem, a születésüket 1801 előtt.
Üdv,

Balázs