[Csaladtortenet 2] FS oldalon csak születési anyakönyvekre lehet keresni? (Kornis Ferenc)

t.d. l. toth.d.lujza at gmail.com
2018. Aug. 1., Sze, 08:35:57 CEST

Kedves Ferenc!

Nekem egy-két alkalommal, teljesen véletlenül kihozott házasságit is. Most
megnéztem FS-en, és elvileg 256 ezer házassági is indexelve van.
A keresésnél a "Marriage" részhez írtam be, hogy Hungary, majd
lefiltereztem a civil records-ra, hogy ne az amerikai emigráció adatait
mutassa. Véletlenszerűen kattintgatva úgy látom, hogy elsősorban Borsod,
Szabolcs, Pest, Gömör megyék vannak benne; pl. Veszprém, Fejér, Somogy
megyére egyáltalán nem hozott ki találatot.
üdvözlettel,
Lujza