[Csaladtortenet 2] [MACSE: 18441] Váci egyházmegye - reverzális

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2018. Aug. 4., Szo, 11:12:45 CEST

Kedves Erik!
Az új Vezetőség felkérésére az én feladatom lett a MACSE levlista “moderálása”. Megkérlek, hogy az eddig is érvényben lévő a levelek alján látható felhivásnak megfelelően kutatással kapcsolatos kérdéseidet a nyilt családtörténeti levlistára küldjed, hiszen ezt a levlistát a MACSE tagoknak, az egyesületünk saját belső ügyeire tartjuk fenn!
Leveledet továbbitom a
listára!
Ami a kérdésedet illeti mielött végigolvasnád a Váci Levéltár ide vonatkozó feltehetően latin nyelvű iratait, pontositanod kellene a kérdésedet. Talán a legjobb lenne a bejegyzés képét a levlistára feltenned!
üdv.
Hunyady László

Az iPhone-omról küldve