[Csaladtortenet 2] újra egy kérés

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2018. Aug. 4., Szo, 08:22:52 CEST

A malom bírót itt minden bizonnyal nem tisztségviselő értelemben
használták, mert tudtommal ilyen tisztség, hogy malombíró nem létezett,
hanem a "birtokos" értelemben. Vagyis a malmot birtokló Kis Istvánról van
szó. Ezek alapján valószínűleg saját malmáról van szó, és nem a községtől
vagy földesúrtól bérelt malomról.
NJ

2018. augusztus 3. 20:46 Szabolcs Attila Makra írta, <