[Csaladtortenet 2] újra egy kérés

Völgyi Pál nagybaczoni at citromail.hu
2018. Aug. 4., Szo, 20:24:23 CEST

-- Eredeti üzenet --
Feladó: Fekete István<darkman2001 at freemail.hu>Címzett: Szabolcs Attila Makra<makra.szabolcs at gmail.com>, csaladtortenet at levlista.theka.huElküldve: 2018. augusztus 4. 7:15Tárgy : Re: [Csaladtortenet 2] újra egy kérés

Létezett malombírói tisztség. A közös vagy községi tulajdonban levő malmoknál. Feladata valamilyen felügyelet lehetett, a másutt malominspektornak nevezett tisztségviselőhöz hasonlóan.

N: M. F.

Kedves Szabolcs, Csak rá kellett volna gugliznod és megkaptad volna a választ. http://mek.oszk.hu/02100/02115/html/3-1532.html Azért ilyen marhaságokkal ne terheljük már a listát, így is van belőle elég.