[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /[MACSE: 18448] Amikor az amatőr családkutató jóhiszeműen előre fizet

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2018. Aug. 6., H, 17:08:14 CEST

Kedves Jóska,

Leveledet illetékességből átküldtem a családtörténeti listára, hogy
mindenki olvashassa,
A MACSE levlista az alul fogalmazottak értelmében az egyesület belső
levelező listája.

Arra gondoltam, hogy strigulázom, ki hányszor hibázott, és aki eléri a
hármat az fizeti a sörömet.:-D
Neked Jóska egy strigulád van eddig!

üdv.
Hunyady Laci