[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Amikor az amatőr családfakutató jóhiszeműen előre fizet

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2018. Aug. 7., K, 20:07:04 CEST

Kedves Ákos,

Kérlek olvassad el az alábbi Gazsi által irt szöveget. Ott az általa
létrehozott FORUMON részletesen kifejtheted a témával kapcsolatos
gondolataidat, véleményedet.

*Kedves Listalakók!
Tekintettel arra, hogy a *vita* a témáról - és *főleg az, hogy hol
jelenjen meg* - nem igazán ide illő, létrehoztam egy oldalt a fórumon (
http://forum.csaladkutatas.hu/index.php/topic,145.0.html ), ahol
nyugodtan ki lehet tárgyalni.
Bárki, akit pro és kontra érínt a dolog elérheti, olvashatja és
megjegyzést fűzhet hozzá.
Megértéseteket előre is megköszönve
Gazsi*

Ugyancsak olvassad el a MACSE levlista alján lévő szöveget:

*A lista szigorúan csak az Egyesületünk életével kapcsolatos leveleket
fogad. Például a tagsággal, a honlappal, az adatbázisainkkal és más
projektjeinkkel, a MACSE vacsorákkal, a rendezvényeinkkel, stb.
kapcsolatos leveleket várunk a listára. Szigorúan tilos a listára
politikai, világnézeti, vallási vagy más az Egyesületünk életével nem
szoros kapcsolatban levő témákkal foglalkozó leveleket küldeni.**
**A családkutatással, családtörténettel, stb. foglalkozó leveleket a
nyílt (bárki által elérhető):
várjuk. *

Leveledet átküldöm illetékességből a családtörténeti listára!

barátsággal,
Hunyady Laci
a MACSE levlista őre