[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / [MACSE: 18459] Amikor az amatőr családfakutató jóhiszeműen előre fizet

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2018. Aug. 6., H, 17:49:15 CEST

Kedves Gyuri!
Látod ez az indoka a MACSE levlista moderálásának. Nem olvasod el a
témában folytatott levelezés előtörténetét, és úgy érzed Neked is meg
kell szólalnod az ügyben.
Ezzel további cunamit indítasz a listán.
Itt olvashatod Német Jóskának és Dirbák Eriknek korábban küldött és a
levlistára is feltett levelemet

/*Kedves Jóska,
Leveledet továbbítom a családtörténeti listára, mivel ez nem a MACSE
levlistára tartozik, már csak azért sem, mert Kozora nem MACSE tag.*/

üdv.
Hunyady László
a lvlista őre

p.s. elnézést kérek a Tagságtól az utóbbi időben irt sok nevelő célzatú
levelemért. Remélem előbb-utóbb a játékszabályokat mindenki elfogadja.
Kérlek, hogy Ti is segítsetek ebben!