[Csaladtortenet 2] Amikor az amatőr családkutató jóhiszeműen előre fizet

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2018. Aug. 6., H, 19:02:31 CEST

Kedves Gabi !

Való igaz, hogy a MACSE nem nyomozó hatóság, de lehetne mediáló két vagy több MACSE tag vitás ügyében.

Azt kellene tudni, hogy mit vár egy MACSE tag ilyen esetben, de ne felejtsük el, hogy ha a bepanaszolt is MACSE tag, akkor  elvárhatja, hogy őt is meghallgassák.

Beszeda Laci

Jó lenne ötleteket hallani arról, mit tehetne a tagok szerint az egyesület ?