[Csaladtortenet 2] [MACSE: 18454] Reverzális

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2018. Aug. 7., K, 23:19:04 CEST

Kedves Judit!

A Katolikus Egyház nem ismeri el, és soha nem ismerte el a protestáns
egyházban kötött vegyes házasságot, azaz katolikus és protestáns
házasságát. Ez az alapeset, azonban a katolikus püspöktől lehet felmentést
kérnie a katolikus félnek, és ha ad, akkor érvényes, mint katolikus egyházi
házasság is. Ez azonban még ma is ritkaságszámba megy.

Üdv! Keppinger Boglárka