[Csaladtortenet 2] [MACSE: 18454] Reverzális

Kandó kandojudit at gmail.com
2018. Aug. 8., Sze, 08:38:32 CEST

Kedves Boglàrka!

Nagyapàmnak valòszínüleg volt engedèlye, mert katona tiszt  volt, ès nem vetett volna rà jò fènyt ha nem ismerik el a hàzassàgàt. Evangèlikus lànyai voltak, de Ö buzgon gyakorolta vallàsàt. 50 èves hàzassàguk èvfordulòjàn katolikus templomban erösítettèk meg a kötelèket.
Èn is evangèlikus vagyok, fèrjem buzgò katolikus csalàdbòl valò. Evangèlikus templomban esküdtünk, fiam katolikus, a Piarista gimnàziumban vègzett. Miattam soha nem volt problèma a csalàdban. Kedves baràtunk katolikus pap volt. Szinte testvèrkènk tartott. Mai napig gyakorlom a hitem, màr 50  èves konfirmàciòs ünnepsègen is tùl vagyok. Szerintem a Hit ès a Vallàs elvàlaszthatò egymàstòl bizonyos esetben. Lehet,hogy ez így kivèteles eset.?
Elnèzèsed kèrem,hogy hosszù lère eresztettem  magyaràzatom, de mi 1965-ben esküdtünk, ès ha jòl emlèkszem akkor enyhült a katolikus egyhàz hozzààllàsa . Legfontosabb az Isten elött tett fogadalom, ès egy az Isten.....

Üdv. Judit

Az iPademről küldve