[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség

László Kurdi agrippa.mv at gmail.com
2018. Aug. 23., Cs, 23:12:58 CEST

Kedves Kutatótársak!

Törökkoppány első két fennmaradt házassági bejegyzésével kapcsolatban
kérném a segítségeteket. Az alábbi link jobb oldalán lévő 1738 október
28-i két házasság érdekelne.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-6GJ9-P?i=147&cat=385060

Az elsőnél a házasulandó felek nevei az én olvasatomban ( esetleg más
ötlet?)

/férj: Joannem Nyicza?Szicza? alias kerszte Valachie/  - Havaslaföldről?
/Kerszte/ szónak nem látom jelentését,de a későbbiekben feltűnik egy
Kereszt  nevű család- illetve például alább van Keresztesi is - lehet
hogy az, vagy tudtok más jelentést esetleg?

feleség: Flavia Kornye?Kornze? utáni szót nem tudom kiolvasni

Lehetséges hogy az esküvőnél hat tanú is volt, vagy rosszul értelmezném
? /Czigány Vajda Georgis Banka/ két név elválasztó vessző nélkül vagy
státusz jelölés lehet? Nagy betű miatt névként fogadnám el, de még nem
találkoztam pl Czigány Vajda névvel

A bejegyzés végén a /Benetio Drago Vagabundis/ - ezt nem is láttam
máshol...valami csavargó ?

A második bejegyzés esetében a a férj nevét nem igazán sikerült
megfejteni keresztnév talán Pál valamilyen formája? Vezetéknév /Lissell
/? tanuként szerepel a család egy másik tagja,de ez sem segített.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv!

Laci