[Csaladtortenet 2] Staffenberger család

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Aug. 26., V, 20:19:36 CEST

 Kedves Máté és Gabriella!
Szerintem az lényeges információ, hogy József 1818-ban 72 éves korában
hunyt el (agyvérzésben), tehát kb. 1745/46-ban születhetett.
Hoppá, ő is ott van eltemetve, ahol Barbara, és 1746-os születéssel:
https://billiongraves.com/grave/person/17543646
Sajnos a temetői képek elég rossz minőségűek - a jobb felvételért el
kellene menni a temetőbe és élőben megnézni a sírt: nagyon sok név szerepel
rajta. Esetleg a temető nyilvántartásában is van több információ.

De a házasságit tovább keresve, a Belvárosiban nem találtam meg 1785-1793
között se.
Mivel 24-25 év a korkülönbség Barbara és József között, érdemes megnézni a
Belvárosi halottit is, hogy nem özvegyült-e meg József az 1793 előtti
néhány évben (merthogy 1794. májusában már Barbarától született gyereke).

A nagy korkülönbség miatt persze azt a lehetőséget is figyelembe kell
venni, hogy két Staffenberger Józsefről van szó: lehet, hogy az 1747-ben
született József az apja volt Barbara Zettl férjének, a másik Józsefnek.

Nagyon meg kéne tüzetesen vizsgálni azt a sírt, különös tekintettel a
családi viszonyokra...

Üdv,
Anna