[Csaladtortenet 2] Staffenberger család

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2018. Aug. 26., V, 20:51:08 CEST

Kedves Anna és Máté!

Én inkább arra tippelek, hogy József második vagy többedik felesége volt
Barbara. Az FS-ben (kigyűjtésben) egy találat volt Budapesten (az
anyakönyvet még nem néztem meg), ahol Jos Staferberger és Cathar Sacz
leányát, Cathart keresztelték 1789.08.13-án. Más szóba jöhető párt nem
találtam, legalábbis Budapesten. Ha a gondolatmenet helyes, akkor a
Barbarával kötött házasság időpontja leszűkíthető 1789. vége és 1793.
közepe között.

Üdv,
Gabi