[Csaladtortenet 2] Esketési és halotti anyakönyvek

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2018. Aug. 28., K, 16:09:02 CEST

Kedves Kutatótársak! Kurucz Dániel vagyok, gimnáziumi tanuló, és nemrég kezdtem a kutatást Solymosi Tamás tanár úrral. Tudnátok-e nekem abban segíteni, hogy az általam elküldött anyakönyvekben a kijelölt részeket elolvassátok nekem? Sajnos én nem tudtam. Az esketésiben egy településnévre, a halottiban pedig az elhunythoz kapcsolódó történetre vagyok kiváncsi.  Válaszaitokat előre is köszönöm!Kurucz Dániel
A levél óriásfájlt tartalmaz.
Fájlnév: Hodos D�vidn� szerkesztett halottija.jpg (7.9 MB)
Letöltés: http://freemail.hu/mail/oriaslevel.fm?id=c73db8c10b20375480eba5a23a0ac1db