[Csaladtortenet 2] Esketési és halotti anyakönyvek

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2018. Aug. 28., K, 16:38:55 CEST

Kedves Dániel,

a halottiban a következőt olvasom: 9.16 (szeptember 16).
99 esztendősen, "öregségben" hunyt el.
NB. Ezen özvegy Asszony férjével Ns. (nagyságos) Hodos Dáviddal házassági
életet élt 46 esztket (esztendőket).
Özvegy volt 35 esztket (esztendőket). Férjhez ment 18 esztendős korába, tsak
nem (csaknem) élete fogytáig magát jól bírta,
az ? ? szorgalmatoson gyakorolta, jól lehet tsak nem kétrét görnyedve jött a
templomba. (valószínűleg: hitét szorgalmasan gyakorolta, jóllehet..)

A házasságiban levő települést nem tudom olvasni.
üdv
Czellecz Zoltán