[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: [MACSE: 18552] Re: Braunsteiner család

Hunyady László hunyady.laszlo at macse.hu
2018. Aug. 31., P, 16:04:49 CEST

-------- Továbbított üzenet --------
Tárgy: 	Re: [MACSE: 18552] Re: [Csaladtortenet 2] Braunsteiner család
Dátum: 	Thu, 30 Aug 2018 21:44:44 +0200
Feladó: 	Peter Andras Csango <csango at gmail.com>
Címzett: 	koblac55 <koblac55 at gmail.com>
CC: 	Erik Dirbák <dirbakerik at gmail.com>, MACSE levelező
<macse at googlegroups.com>, moroa at freemail.hu

Halló! Ezt okvetlenül megnézem. Millió helyen nézegettem de nem jutok
tovább.
Szépapám aki Ecsenyben lakott, egy Pucran nevű helységben született.
1811-1854,  ezek az Ecsenyben töltött évek.
Majdnem biztos hogy Pucran Morvaországban lehetett, így a link talán
hasznos.
Mivel láttam sok falu, Magyarországon is eltűnt, nem kizárható hogy
ilyen folyamat Morvaorszagban is történt.
Tippek? Próbáltam “fuzzy match” módszert, de nem jött be ami releváns
lett volna.

Üdv

Csángó Péter

tor. 30. aug. 2018 kl. 17:41 skrev koblac55 <koblac55 at gmail.com