[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 18550] Re: Braunsteiner család

Hunyady László hunyady.laszlo at macse.hu
2018. Aug. 31., P, 16:05:09 CEST

-------- Továbbított üzenet --------
Tárgy: 	[MACSE: 18550] Re: [Csaladtortenet 2] Braunsteiner család
Dátum: 	Thu, 30 Aug 2018 15:37:42 +0200
Feladó: 	Erik Dirbák <dirbakerik at gmail.com>
Címzett: 	Magyar Családtörténet-kutató Egyesületet (MACSE)
<macse at googlegroups.com>, moroa at freemail.hu

Sziasztok, én erre gyanakszok:

*https://de.wikipedia.org/wiki/Vinice_(Vina%C5%99e)
<https://de.wikipedia.org/wiki/Vinice_%28Vina%C5%99e%29>
*
*Üdv. Erik *

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com
<mailto:karsaibalazs.1982 at gmail.com>> ezt írta (időpont: 2018. aug. 30.,
Cs, 15:32):

    Kedves Alfonz!

    A lány Esztergomba valósi, a fiú az ausztriai "Vinicz"-be. Ez szerintem
    Winitz/Wintz lesz, ami viszont ma már Csehországban van.

    https://books.google.hu/books?id=AgNUAAAAcAAJ&pg=PA719&lpg=PA719&dq=winitz+austria&source=bl&ots=PIcO1a6yrJ&sig=N8wqF5Iib0DEOHCl9kXaC4DXA3M&hl=hu&sa=X&ved=2ahUKEwjMvICv8JTdAhUmlYsKHf2XCIoQ6AEwBHoECAYQAQ#v=onepage&q=winitz%20austria&f=false
    Eszerint volt egy Winitz a mai Nový Bydžov és egy a mai České Budejovice
    mellett. Hogy ma hogy hívják, azt sajnos nem tudom.

    Balázs

    2018. augusztus 30. 13:19 Moró Alfonz írta, <moroa at freemail.hu
    <mailto:moroa at freemail.hu>>:

     > Tisztelt Kutatótársak!
     > Keresem a Nyitrán házasságot kötött Braunsteiner Mihály születési
    helyét
     > és rokonságát. Ehhez, a csatolt házassági anyakönyv adatait próbálom
     > felhasználni. Június 26-án kötöttek házasságot és azt hiszem, hogy a
     > Megjegyzés rovat utalhat arra, hogy a friss házasok -
    Braunsteiner Mihály
     > és Francisca Gulits - hol születhettek.
     > Kérem, hogy segítsetek megfejteni a Megjegyzés rovat két sorát.
    (Akkor is,
     > ha az közvetlenül nem a születési helyre utal)
     > Előre is köszönöm a  segítségeteket, üdvözlettel: Moró Alfonz

       ==  ==  ==  ==  ==

A Magyar Családtörténet-kutató Egyesületet (MACSE) levelezőlistája

A lista szigorúan csak az Egyesületünk életével kapcsolatos leveleket
fogad. Például a tagsággal, a honlappal, az adatbázisainkkal és más
projektjeinkkel, a MACSE vacsorákkal, a rendezvényeinkkel, stb.
kapcsolatos leveleket várunk a listára. Szigorúan tilos a listára
politikai, világnézeti, vallási vagy más az Egyesületünk életével nem
szoros kapcsolatban levő témákkal foglalkozó leveleket küldeni.
A lista címe: macse at googlegroups.com
A lista honlapja: http://groups.google.com/group/macse?hl=hu
Ha le akarsz iratkozni a listáról, küldjél egy üres üzenetet erre a
macse+unsubscribe at googlegroups.com címre.
A családkutatással, családtörténettel, stb. foglalkozó leveleket a nyílt
(bárki által elérhető):