[Csaladtortenet 2] FS

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2018. Aug. 31., P, 20:30:08 CEST

Kedves Listatagok!

Tapasztalt valaki működési problémákat az FS-n? Nekem napok óta rendszeresen előfordul, a megjelenő filmkocka nem tisztul ki teljesen, csak, ha frissítem az oldalt, de az is megtörténik. hogy a következő kép letöltését indító nyílra kattintás után a számláló tovább lép, de a kép nem változik.

Előre is köszönöm a választ!

Üdv, Gábor

Kutatott családok:

Szilvágyi, Székely (tordai, kolozsvári), Szalay (potyondi), Váradi (kolozsvári), Szente, Tanáts, Tompos (zsebeházi), Z(s)itkovszky(i), Sennyey(i), Asbóth, Antal, Horváth, Szilády(Szilágyi), Kováts, Tiborcz, Eöry, Saáry(Sári), Lampért, Fábry(i), Légrády(i), Koronkay, Csóy(i), Saly, Hollósy, Enessey, Chernel, Borza, Hosszútóthy, Alsókáldi Káldy

Honlap: http://szilvagyi.atwebpages.com

http://szilvagyi.uw.hu/szilvagyiak.html