[Csaladtortenet 2] FS

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2018. Aug. 31., P, 20:38:26 CEST

Igen! nálam ugyanez...

----- Eredeti üzenet -----
From: Szilvágyi Gábor
Sent: Friday, August 31, 2018 8:30 PM
To: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Subject: [Csaladtortenet 2] FS

Kedves Listatagok!

Tapasztalt valaki működési problémákat az FS-n? Nekem napok óta rendszeresen
előfordul, a megjelenő filmkocka nem tisztul ki teljesen, csak, ha frissítem
az oldalt, de az is megtörténik. hogy a következő kép letöltését indító
nyílra kattintás után a számláló tovább lép, de a kép nem változik.

Előre is köszönöm a választ!

Üdv, Gábor

Kutatott családok:

Szilvágyi, Székely (tordai, kolozsvári), Szalay (potyondi), Váradi
(kolozsvári), Szente, Tanáts, Tompos (zsebeházi), Z(s)itkovszky(i),
Sennyey(i), Asbóth, Antal, Horváth, Szilády(Szilágyi), Kováts, Tiborcz,
Eöry, Saáry(Sári), Lampért, Fábry(i), Légrády(i), Koronkay, Csóy(i), Saly,
Hollósy, Enessey, Chernel, Borza, Hosszútóthy, Alsókáldi Káldy

Honlap: http://szilvagyi.atwebpages.com

http://szilvagyi.uw.hu/szilvagyiak.html