[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: WG: [Pajor] hungarian genelogy

Christof Baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2018. Dec. 1., Szo, 17:17:58 CET

Kedves RadixForum, <support at radixforum.com> !

(Bogárdi János talán??)

Fogalmam sincs, miért kaptam én Dánielnek a Pajor családdal kapcsolatos
kéréseit??

De mindegy:

én továbbítottam a Csaladtortenet-Levlista
<Csaladtortenet at levlista.theka.hu> listára, s onnan nagy hamar jött is
egy nagyon kedves, angolul írt válasz Gősiné Greguss Annától
(ggacs4 at gmail.com), amelyet csatolva elküldök.

Remélem, el tudod a valódi címzettnek, azaz Dánielnek, Gősiné válaszát
küldeni, és egyúttal megkérni, hogy a további levelezését legyen kedves
direkt Gősinével folytatni.

Ha pedig jónak találná, és szeretné, másolatban a fenti
Csaladtortenet-Levlista <Csaladtortenet at levlista.theka.hu> listára is
elküldheti a leveleit, ahonnan esetleg másoktól is kaphatna feleleteket.

Üdvözlettel,
Baiersdorf Kristóf