[Csaladtortenet 2] Iskolák a 1840.-es években

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Dec. 1., Szo, 23:14:25 CET

Kedves Etelka!
Az ELTE  Könyvtár és Levéltárnak van egy sorozata a különböző egyetemeken,
főiskolákon, akadémiákon, szemináriumokon, stb tanult diákok névsorával.
https://konyvtar.elte.hu/hu/leveltar-kiadvanyai
Több oldalon vannak felsorolva a könyvek. Régebben némelyikhez hozzá
lehetett férni az interneten. Úgy látom most nem. Lehet, hogy be lehet
regisztrálni?
Üdv: Ili

Etelka Grimm <eta.grimm at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec. 1., Szo,
17:01):