[Csaladtortenet 2] Iskolák a 1840.-es években

Pausz Mihály Gyula pauszmgy at indamail.hu
2018. Dec. 2., V, 14:00:18 CET

Kedves Etelka!Győrben 1776-1785-ig majd 1802-1848(1852)-ig volt jogi képzés.A Győri Királyi Jogakadémia egyik híres hallgatója 1819-21-ig Deák Ferenc.
A hallgatók névsora: Biczó Zoltán: A győri jogászképzés évszázadaivalamintJuhász Réka Ibolya: A győri felsőoktatás intézményeinek hallgatói 1719-1852-igcímű kiadványokban olvashatók.Ezeken kívül a MNL Győr Megyei Levéltárában eredetiben megvannak az adatok.Üdvözöl: Pausz Mihály Gyula