[Csaladtortenet 2] együtt gondolkodás, segítségkérés - OSZA

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2018. Dec. 2., V, 22:43:57 CET

Kedves Balázs!

O.Gy-t talán nem katolikusnak keresztelték.
Lehet, hogy felekezetet váltott. Emiatt lehetett a késői, 25 éves kori
bérmálás is. (A többi bérmált életkora nem látható a képkivágáson.)
Az Osza név evangélikus szlovákok között nem annyira ritka, mint magyar
katolikusok közt.
Az is hozhatna eredményt, ha a környékbeli evangélikus anyakönyvekben
szétnéznél.

Üdv.        Márki László