[Csaladtortenet 2] Osza település Borsodban??

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2018. Dec. 5., Sze, 03:45:12 CET

> Valakinek van esetleg ötlete, hogy ez milyen település lehet ma? Én a
> gyerek születését sem találom a FS-ben sajnos.

> https://archives.hungaricana.hu/hu/lear/Fogoly/60990/view/?bbox=-171%2C-3550%2C4423%2C-1640
 Azt hiszem, Ózd-ot hallotta vagy olvasta valaki félre, mert 1892 február 18-án született az "Ózdi-gyár 82" cím alatt egy Kulfasz (!) Béla, akinek a családi neve Kállai-ra lett változtatva 1903-ban:
Indexelt keresztelés: https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XKTH-PFZAnyakönyv:https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939X-S196-NJ?i=556
MACSE névváltoztatások:
Felvett vezetéknév:    Kállai
Eredeti (alias) vezetéknév:    Kulfasz
Utóneve(k):    Béla
Vallása:    rkat.
Lakhelye:    Ózd
Polgári állása:    kiskorú
Születési helye:    Ózd
Születési éve:     1892
Kora:    11
Az engedélyt tartalmazó BM rendelet száma/évszáma:    116709/1903
A hivatalos hírlapban közhírré tétetett: igen
Forrás:
MNL-OL 30796. mikrofilm 660. kép 2. karton
Névváltoztatási kimutatások 1903. év 28. oldal 2. sor