[Csaladtortenet 2] FW: Radix

Broviac István broviac at tolna.net
2018. Dec. 5., Sze, 10:17:30 CET

Kedves listatársak!

Próbálkozom még egyszer.

Üdv,

István

From: Broviac István [mailto:broviac at tolna.net]
Sent: Monday, December 03, 2018 10:39 AM
To: 'csaladtortenet at levlista.theka.hu'
Subject: Radix

Kedves listatársak!

Most beszéltem Bogárdi Jánossal és azt javasolja hogy egy record-ért nem
érdemes előfizetni, . de kérni sem akarok sokat.

Ez még beleférhet? Akinek van előfizetése megnézné nekem ezt a találatot?

RadixRef

Surname query: BRAVJAK

Please note: RadixRef contains only references to sources!

Sorted by surname, given name, place

Name   Birth place          Other place        Time      What kind of
information            Length of

information       Retrieve record

Bravják László   Munkács             Budapest            Between WW1 WW2
Pers. hist. + a small photo           1 par.    for subscribers

Köszönettel,

Broviac István

Szekszárd