[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: Re: együtt gondolkodás, segítségkérés - OSZA

Páli István oregpali at t-online.hu
2018. Dec. 5., Sze, 15:12:38 CET

Kedves Balázs! Az 1804-es rkat vallású összeírást leggyorsabban a Kalocsai eLevéltárban találod meg- befizetés előtt célszerű érdeklődni telefonon. Nagyon készségesek és korrektek.  Tornyán az első papa Hladán néven lett apa, a gyermek halálakor Ladanczky, később e családnév elképzelhető változataiban szerepelt. Igaz, ugyanott az adózók listáján végig Ladanszki ként írják. / Sajnos Alpáron ilyen adózási lista nincs.  Tornya Battonyától 10 km-re van, a Marczibányiak pusztai sasfészke volt, Később örökösödés révén a Rakovszkyak is birtokolták egy részét. Üdv.: Pista