[Csaladtortenet 2] FS kereső hiba?

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2018. Dec. 6., Cs, 18:56:38 CET

Kedves Gabi

A házassági már meg volt, de sajnos Thomas születését sehogy sem találtam
:(
Fogalmam sincs hogy lehet rátalálni, hogy mikor és hogy hol született. Már
próbáltam a Mária Terézia Úrbéri Tabellákat átnézni, hogy esetleg hol
található Kiffl Giffl Kiffel Giffel Küffel stb nevű emberek...
Sajnos idáig semmi, így Tamás rejtély marad egyelőre.
Esetleg ha vkinek lenne ötlete tippje azt szívesen veszem

Lengyel, Jánosné <kompolthy47 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec. 6.,
Cs, 18:47):