[Csaladtortenet 2] FS kereső hiba?

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2018. Dec. 6., Cs, 20:48:35 CET

> pl Zsitvaapáti. véletlenül találtam egy Antonia Giefl nevezetű lány
> születési akvját 1855.ápr.23 szül. időponttal
> apa Giefl Casparus ill anya Madlus Anna.

https://www.familysearch.org/search/catalog/1223994

Azt hiszem, nem a kereső a hibás, hanem vagy a katalógus, vagy maga az index: bármelyik nagyító-ikonra kattintva a 2376176-os filmen, a kereső nem talál semmit. Ha viszont a keresőbe a DGS számot írom helyette (5223458), akkor megtalálja az indexelt adatokat.

Ha a találatok valamelyikén lenyitom a részleteket, akkor a DGS szám ott van, de a filmszám sehol. Tehát azt hiszem, valaki kihagyott valamit az indexelés feldolgozásánál (nem írta be ennél a filmnél a mikrofilm számot a megfelelő helyre), és ezért a katalógusban az automatikusan-generált kereső-link nem működik. Ha a kereső-linket átírnák, hogy a DGS-t használja inkább, akkor működne.

Juli
/\ /\