[Csaladtortenet 2] FS kereső hiba?

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2018. Dec. 6., Cs, 21:05:09 CET

Kevdes Juli

köszönöm szépen a segítséget :D így már könnyebb lesz kutatni

Most éppnézegetem az 1869es összeírást h az adott szülőpár Gáspár és Anna
ezen településen található e ebben az időben, de idáig semmi eredmény. Így
nehéz lesz megtudni h hol haltak meg. A halottit átnéztem '869ig de idáig
semmi
Elég kesze kusza ez a szál is.

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at yahoo.com> ezt írta (időpont: 2018. dec. 6.,
Cs, 20:48):