[Csaladtortenet 2] szökött jobbágyok

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2018. Dec. 7., P, 16:23:59 CET

Kedves Péter!

Általában ahonnan szöktek, ott volt listázás, hiszen az alapján követelték
vissza őket a fogadó megyéktől.

Heves megyében nincs külön lista, hanem főleg Külső-Szolnok megyei
adóösszeírásban odaírták honnan jött illetve hova ment az illető.

https://www.familysearch.org/search/catalog/434459?availability=Family%20History%20Library

Itt szintén végig kell lapoznod őket. Egyszer már átnéztem, de ha
Szentmárton vagy Cun-szentmártoni illetőt látsz kérlek szólj.

Köszi szépen:

Zoli