[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 90 kötet, 6 szám

Soós Ferenc fsoos at t-online.hu
2018. Dec. 7., P, 10:11:27 CET

Kedves Enikő és Balázs!
Nem tudom, hogy a Hopsza családnév mennyire gyakori, de az én családtörténeti kutatásomban is van egy Hopsza, akinek nem találom az őseit. Hopsza Erzsébet 1780 körül születhetett, Jánoshalmán hunyt el 1822. dec. 30-án. Férje Horváth János 1768-72 körül születhetett, elhunyt Jánoshalmán 1849. márc. 26-án. Nem tudom hol kötöttek házasságot. Gyerekeik Jánoshalmán születtek, bár felmerült egy Pál nevű gyerek, aki 1807-1809 körül születhetett, de nem találtam meg. Ha találtok valamilyen rokoni szálat kérem jelezzétek.