[Csaladtortenet 2] Theresia Novak

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2018. Dec. 8., Szo, 15:39:25 CET

Kedves Tagok

A tapasztaltabbaktól kérnék segítséget
egyik felmenőm Theresia Novak után kutatok. Mégpedig a születési helye
felől.
Amit tudni lehet róla. 1819 nov. 8-án 18 évesen (így kb 1798-1801 körüli a
születési időpont)
házasságot kötött egy Josephus Kiffl-lel
Mind a ketten hajadonok voltak. A házasságiban nem szerepel a szülők neve.
8 gyerek született mind Vihnye településen
Majd Theresia 1846.május 7 50 évesen (szül.idő. kb 1796) halt meg
Peszerényen ami szintén Vihnyéhez tartozik. Ill. a peszerényieket a vihynei
akvban vezették.
Egy kiindulási adatot találtam, amiből esetleg sikerülhet a szülőket ill.
ebből adódóan a születési helyét megtalálnom.
A vihnyei konfirmálásról találtam adatokat amiben szerepel egy Theresia
Gifel (1820.okt.22) Vihnye. Sajnos életkor nem szerepel
de a szülők igen. Mégpedig Andreas Novak és Helena
Ennek tükrében kezdtem az FS-en keresni. Hátha találok vmit.
Amit találtam
Theresia Novak 1794.okt.14 Selmecbánya Banska Stiavica
apa Andreas Novak anya Joanna Gurtler
illetve
Maria Novak 1796 már.23 Selmecbánya
ap. Andreas Novak any. Helena Girtler
Andreas Jacobus Novak 1792.júl. 20 Selmecbánya
ap. Andreas Novak any. Helena Kiroler

A kérdésem a következő. Lehet a fent megtalált Theresia akit keresek?
és a Maria, Andras gyermekek lehetnek a testvérei? Érdemes lehet ez
irányban kutatni? Vagy kellene még több bizonyíték.
Ha igen, akkor melyeket kellene még megtalálnom, illetve milyen irányban
kéne kutatnom.

Minden segítséget előre is köszönök

Dani